Förjudet att använda färdigmönstrat papper!!!

Lyder utmaningen hos Pysselmyran, och eftersom jag har blivit tokförtjust i att jobba med distressdynor, så har  jag stämplat och embossat med swirlstämpel i två hörn, sen har jag gnott in färg från två sorters distresser, och till sist stämplat lite hipp som happ i ytterkanterna, med samma swirlstämpel som jag använde vid embossingen.

Jag har även "knycklat" papperet lite, så att jag fått lite extra färg på "vecken".
Även blomman är hemmagjord.
Stansad, formad  och sen infärgad med distresser.

Priser på mina kort som jag säljer hittar du Här

Nr 1

Kommentarer
Postat av: Pysselmyran

Vilket fint kort! Kul att du ville vara med!

2010-06-17 @ 21:15:26
URL: http://pysselmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0