Scrappat för utmaning hos Mollys scrapbooking

HÄR kan du hitta utmaningen hos Mollys scrapbooking, där du har möjlighet att samla frön (poäng) i skattjakten, som pågår fram till det att första utskicket av scrapkiten blir verklighet,
Jag har gjort en canvas, lämplig t.ex. som dopgåva till en liten tjej

Jag har
1: Skapat
2: Har ett M med i titeln/första raden i dikten
3:En fågel (den vita) uppe i vänstra hörnet på papperet jag använt som bas.

Färgglatt kan jag väl inte påstå att det är, det är inte min starka sida att scrappa färgglatt

Men tre av fyra kriterier tycker jag att jag uppfyllt iallafall, hoppas att Molly håller med om det, jag får väl muta henne med en påse fågelfrö, eller en hirskolv per post "blink, blink".



Kommentarer
Postat av: Mollys Scrapbooking

Jättefin!!! =) Mannen i familjen tycker det är mycket färger... så tydligen får du 4 poäng! ;) Lägger upp ditt snygga bidrag i bloggen nu! Kram!

2010-06-30 @ 21:13:48
URL: http://mollysscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0