Använda växthuset

Nuuuu äntligen så är vi där, jag kan använda växthuset till annat än att odla i.
+ 25 grader och det var aldeles underbart att sitta där inne och fika, jag ska ta och plantera nån kruka, med lite tåliga blommor, så att det blir lite blomsterfägring, där också, då blir det ändå mysigare.

Men en scraptidning, en kopp kaffe och lite gott till det, satt inte fel, men jag ser nu att det är lite komiskt, vad jag sitter och tittar i för tidning, ett julnummer, men jag lovar, det är INTE julkort jag sitter och gör nu, lite vårigare är det på tapeten för tillfället.




Kommentarer
Postat av: Cath.

Å, men du det ser härligt ut! Jag kommer gärna på en kopp kaffe i ditt växthus!

Och julkort ska man ju börja med nu. Så man hinner klart menar jag. Inget konstigt alls! Kramar i massor!

2010-03-22 @ 17:12:35
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0