Kort till olika utmaningar

Det här kortet har jag gjort till en utmaning hos Stämpelfabriken
Det var att göra något med anknytning till mors dag.

Nr 1


Hos Engströms finns det en utmaning i tre delar, jag har gjort det här studentkortet efter skissen till tävling nr 2

Nr 2



Dom tre kommande korten är från olika utmaningar i Bloggpartyt, där vi är ett gäng tjejer som har div utmaningar under maj månad, gå gärna in och se om du kan hitta nåt som lockar dej att delta i.

Nr 3  Här är det hos Bitte jag hittat en fin skiss att jobba efter



Här är det Jomma som har härligt våriga foton på krokusar, som gjorde att jag letade fram mitt fina krokusmönstrade papper.
Nr 4



Kommentarer
Postat av: bitte71

Hej!

Tack så mycket för ditt fina bidrag, vilket vårligt och härligt kort!

Ha en bra dag, kram Marie

2010-05-19 @ 08:59:03
URL: http://bitte71.blogspot.com/
Postat av: Elly

Hej!

Vilken fin stil du har! Nu har jag fått massor av inspiration, har aldrig ens funderat över att använda en punch så som du gjort på kort nr. 4 - supersnyggt!!

Elly

2010-05-20 @ 09:35:32
URL: http://www.ellyscraftycorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0