Tung dag idag

Sista dagen på Bellis blomsterhandel idag.
Det var med tunga suckar jag jobbade mina timmar, varje grej jag gjorde, så poppade tanken
upp "det är sista gången jag gör det här nu".....

Jag har tillåtit mej sörja nu ikväll, men imorgon så ska jag vakna och vara tillbaka i tanken, på alla roliga stunder som varit där, och kalla tillbaka känslan av den varma kudden i magen, när jag tänker på mina elva månader där, hur jag, med hjälp av fantastiska arbetskamrater, har vågat mer och mer, hur jag har vuxit som människa, hur trygg jag har känt mej tillsammans med dom, hur mycket jag har lärt mej under den här tiden, en tid och en känsla som ingen någonsin kan ta ifrån mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0