Beställningskort och en LO

När jag var hos Irene förra veckan, så gjorde jag en LO helt klar, och en som jag ska komplettera lite, innan den är klar, jag har även gjort ett kort, mitt andra stafflikort (hur kul som helst att göra) som Anders ville ha när han skulle åka in på Öppet hus, hos DHR Stockholm, som har flyttat till Sollentuna.
Dom är tre stycken som jobbar där, så stämpeln med tre som tittar upp ur en blomkruka, tyckte jag passade bra, dessutom så hade han en blomma med sej också.





Med födelsedagskortet i förra inlägget, plus dom här två, så har jag nu gjort 30 av mina 100 alster se HÄR
Riktigt nyttigt att ha den här "pressen" på mej, för det hindrar mej från att göra beställningar, fast jag ser en massa fina papper, bl.a. en massa nya julpapper, men nej, jag ska hålla mej tills jag gjort 70 grejer till, så det så!!

Kommentarer
Postat av: Cathrine Eklund

Hej vännen!



Det var verkligen jättekul o träffa dig på Skapa häromdagen, är väldigt glad över det!



Har kikat runt lite i din blogg och du gör mycket fina saker!



Hoppas vi ses snart igen och hälsa gärna på i mina bloggar!



Kram Cathrine

2010-09-23 @ 16:53:16
URL: http://scrappatavmjau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0