Mina tre favoritfoton från 2010





Gul bladkaktus, för att den är ovanlig i färgen, och jag tycker att det är en lyckad bild, med en så enkel kamera.


 

Krokusar, fotade på morgonen efter vår första natt i kolonin. I normala fall har det varit höstblommor jag fotat frostnupna, det här var första gången jag lyckades fota vårblommor.
Vi hade sovit så skönt där, och det var helt underbart att gå runt i området, och vara helt själv där.
Det var 12 april, så vi var helt solokvist som sov där.


 
En Makaonfjäril, fotat vid mitt föräldrahem i Jämtland, efter säkert tre kvarts väntande, att den skulle sitta still så jag kunde få fast den på bild.
En fjäril som är ganska sällsynt, jag hade aldrig sett nån förut, och absolut inte där uppe.
Några veckor senare hade brorsan TRE såna flaxande runt sej när han var där uppe!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0