Förmiddag utomhus.

JAg var sjukskriven 5 veckor, och under den tiden la jag mej till med en trevlig vana, jag åt frukost, stickade och lyssnade på ljudbok, ute i trädgården.
Det var egentligen inte väder för att sitta ute, från början, men med täckjacka och filt runt benen så funkar det utmärkt, såvida det är uppehåll.
 
Idag gjorde jag som jag brukar, men jag visste att det skulle börja regna fram mot eftermiddagen, så det blev även lite trädgårdsarbete.
 
Eftersom vi har sålt kolonistugan, och därmed fått lämna alla våra clematisar, så måste vi ju börja bygga upp en samling såna här hemma.
Vi köpte fem st på Kvantum i Nynäshamn, i veckan, så nu har tre av dom hamnat i backen, ett måste för att sen kunna börja placera ut pallkragar, för grönsaksodling, dom ska nämligen stå i framför där clematisarna är planterade, och det är ju smidigast att börja från rätt håll!
 
Det dröjer ju ett tag innan vi får njuta av blommningen på dom, så tills dess får jag hålla till godo med foton, som här på den som vi hade tidigare i kolonin, "Multi blue" som är en av mina favoriter, så en sån blev det här hemma också.
 
Hmm, jag hittar inte fotot för tillfället =P
 
 

Kommentarer
Postat av: AFA Försäkring

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du har varit sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring

2013-06-03 @ 09:12:09
URL: http://www.afaforaskring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0