Beställningskort som var en riktig utmaning att göra!!!

Jag fick en beställning, på ett kort till ett par, som båda fyller/har fyllt 50 under året, och så även skulle gifta sej, och det är ju en kul grej att få äran att göra ett sånt, ja det är en ära att få beställningar på alla kort, men en sån här grej, är ju lite utöver det vanliga.

När jag frågade lite om det fanns några speciella intressen, egenheter osv när det gällde jubilarerna, så var svaret att han älskar att fiska, hon att gå på loppis, dom träffades via en trädgårdsutbildning, dom är dessutom kolonister i samma område som vi, så trädgård är ju ett stort gemensamt tema.

Jag började att gno geniknölarna lite (en hel del fick jag nöta på dom) innan jag kom på hur jag skulle utforma det hela.

Av en ren slump så kom jag på, att jag har några superroliga stämplar, som jag fick av Lisbeth på Artic sisters för några år sen, som fick gestalta dom personliga intressena, lite förstärkt med en egenritad skylt.

TAck Elvy för att jag fick göra det här, och grattis till brudparet/födelsedagsbarnen.
Jag hoppas att att ni fick en underbar dag och kväll igår, med många fina minnen att ta fram och tänka på i framtiden.




På papperet som jag gjort hjärtat av, som sitter på vänstra fliken, står
det "amor vincit omnia"...kärleken övervinner allt..

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Ahhh så härligt!!!!!

2010-08-23 @ 18:54:42
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0