Tre kort efter en och samma skiss

Scraplagret har en skissutmaning, i augusti.
Man ska göra tre olika kort utifrån en skiss, det kan vara lite klurigt, det tycker jag iallafall, det är lätt att få till dom ganska lika varandra.
Det jag har gjort, är att jag har gjort ett "band" mitt på kortet, på alla tre, lika som på skissen, med stansade kanter, sen har jag försökt variera litegrann.
Det gröna kortet ville jag inte sätta på nån figurstämpel på, för då tror jag att tomteansiktet på det stansade papperet, försvinner, att man inte ser det.

Jag valde att göra julkort, för jag har bestämt mej för att sätta igång med det redan nu, för att inte behöva stressa när det börjar bli dags att skicka dom, även om det känns rätt avlägset just nu, med 22 grader varmt och strålande sol =)

Här är mina bidrag

Korten är till salu, så om du är sugen på ett annorlunda och unikt julkort, så skriv en komentar så jag kan kontakta dej.

HÄR och HÄR finns det flera julkort


Kort som är 15 X 15 cm kostar 50kr   Frakt för ett kort : 12 kr

Dom här är 15 X 15 allihopa



Här är flera julkort

Julkort nr 1                          SÅLT


Julkort nr 2


Julkort nr 3
Trackback
RSS 2.0