Dags för dag två

Nu ska jag göra mej iordning för att åka iväg för dag två på nya praktikplatsen.
Det var en trevlig dag igår, men tur att jag vet varför jag gjorde det jag gjorde, och har några liknande kvar att göra också.
Jag sprättade lös en dragkedja, och sydde fast den på samma plats igen, och så fållade jag upp 3 cm.
JAg har tre byxor till som ska göras sqamma sak på, plus en jacka som ska sprättas dragkedjan och sys dit igen.
 
Nu undrar ni säkert vad jag har hamnat på för konstigt jobb, men det är överenskommet med min chef att göra det här, för att hon ska kunna se vad jag kan, eftersom det är meningen att på sikt, marknadsföra sysidan på Bryggan, med att vi kan ta emot liknande jobb.
JAg var lite full i skratt igår, när jag satt med det, tänkte mej att det liknar ju faktiskt det man kunde läsa om för ett år sen ungefär, att det var några som fick stå och måla sprillans nya IKEA-möbler, för att sysselösättas utanför hemmet, när dom hamnat i fas 3 (där jag är nu)!
 
Det här har ju en mening iallafall, och jag har själv varit med på planeringen för vad jag skulle göra (chefen är på semester så jag har 3,5 vecka på mej för detta), sen ska jag tänka ut nåt jag kan sy för att visa lite vad jag kan inom sömnad i övrigt också.
 
Såja, nu in och borsta av tänderna, sen till bussen!
 
Ha en bra dag, mina vänner =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0