Åååhh mina fötter

Det har varit en lång dag, men trevlig, efter lite kaotisk start när vi skulle komma fram till vår plats på marknaden, och lite missförstånd vid iordningställandet, så blev det en bra dag, många lotter sålda, många nöjda, men förstås även missnöjda kunder, det blir ju givetvis en del nitar.
Jag hann göra av med lite pengar själv också, det är en stor marknad, och vi var där många timmar, men jag skulle inte direkt handla nåt, men, men, man är ju inte sämre än man kan ändra sej.

Jag ska fota det jag köpte så lägger jag upp bilderna här sen, orkar inte ikväll, ska knyta ihop benhögen och sova snart, blir nog till att hissa upp fotändan ikväll, känns som jag går på kuddar (ömma såna), och huvet susar av allt folk och alla ljud det varit hela dan.

G´natt so´gott  

Kommentarer
Postat av: Luna

Hej på dig. Hoppas att du har det bra och har det lika soligt och skönt som jag. Jag berättade för min mamma om din krypande ben och hon blev så nyfiken på den där medicinen. Skulle du kunna skriva en kommentar i min blogg och berätta vad den heter? Kan man ta den bara vid behov? Hur snabbt verkar den i så fall? Mamma har mest problem periodvis numera, men när hon väl har det
har hon det jättejobbigt. Hon har aldrig hört talas om någon medicin för det.

2007-06-03 @ 14:31:32
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0