Trött, trött, trött....

Jag har sovit mycket sen jag kom hem, men ändå är jag såååå trött, det blir alltid så här när jag gjort nåt speciellt, och det behöver inte vara en resa, som nu, det räcker med nåt endagsprojekt, så är jag däckad dan efter.

 Jag har ju lärt mej att inte planera in saker, dagarna efter varandra, för att jag vet att jag funkar så, men det är så nedrans irriterande ändå, och det spelar ingen roll om det är roliga saker, det blir lika ändå.


Nåväl, nu har jag gnölat lite, men

 1.  solen skiner
 2. Anders och Yelly kom hem igår, helskinnade
 3. Jag ska träffa tanterna på Röda Korset idag
 4. Morötterna och svartrötterna har börjat gro
 5. Yngste sonen har inte mycket av nian kvar
 6. Min säng är väldigt skön att sova i

Så tillvaron är ju faktiskt väldigt bra

Hej och hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Luna

Bra att du kan se positivt i alla fall. Godnatt!

2007-05-10 @ 23:06:08
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0