Ett litet ord # 17 Längtan

Det här ordet satt som en smäck, det var jätteroligt att scrappa den här.
Jag har länge tänkt att jag skulle vilja ha med nån av mina favorittexter, på en LO, och här kom första tillfället, där jag hade kort som passar så bra,frånsett att det sjungs om sandstrand i texten, här är det bara sten så långt ögat når.

Det är otrloligt vackert här, Stenstrand på Torö, det blåser alltid här, hit åker många för att surfa, för det är ett av dom få ställen på ostkusten, som det funkar att göra det.
Jag tycker att det är så läckert, när det blåser, så att det rullar jättevågor in mot land, och skummet studsar långt upp i luften.

image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0