"Skriiiik och paniiiiik"

Datorn har sagt upp sej, så jag får hålla till godo med en seg gammal skruttig portföljdator "knorrr", vad värre är, jag har fått ett fotored. program instalerat, som inte beter sej som det jag har i den stora datorn, så jag har haft ett helsike, med sånt som jag skulle skicka  in till tävlingar idag, jag är ju inte så himla haj på sånt här.
Det jag skulle skicka in till scraputmaningen, DT-tävlingen, i fredags, det kunde jag inte få iväg, för då hade vi inte hittat det programsom jag nu har i den här... åhhhhh hjääälp...jag har blivit ett datafreak, jag kan inte klara mej utan den rätta datorn!!!!! Det har jag aldrig trott att jag skulle bli!!!!

I övrigt har helgen varit bra, soligt och fint, ja  inte i fredags kväll/natt, då blåste det och regnade smådjävlar, vi sov i stugan, och det knäppte och knakade överallt, så Yelly fick spader några gånger.

Tidigare på kvällen var det jättemysigt, när jag hade tänt ljus, lite överallt i trädgården, och vi satt och myste framför tvn, med varsin godispåse, och kollade på Idol, en av mina  favoriter försvann, butiksbiträdet Henning, som jag blev glatt överraskad, när han öppnade näbben  första gången.

Nu ska jag knyta ihop benhögen, och sova, måndag imorgon, med några timmar på DHRs expedition, där vi har öppet hus mellan 10 och 15.

Godnatt sov gott, varje hottentott

Kommentarer
Postat av: evans

KÄnner igen den känslan - att inte klara sig utan dator. Jag vill också använda rätt dator hemma. Hoppas att du har det bra!

2007-09-24 @ 14:26:19
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Lilo

Herrejisses! Dator kan man inte klara sig utan! Förstår känslan precis! Ett tag hade vi ingen (då den var ivägskickad) och jag fick åka till mina föräldrar och skanna layouter och låna deras dator. Fick samla på hög och åka dit då och då! Hoppas det löser sig fort!

2007-09-25 @ 20:23:08
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0