Sista skälvande timmarna i augusti

Jaha ja, nu är snart augusti månad ett minne blott, och var tog den månaden vägen då, det är frågan???

Tja...första helgen hade vi 20-årsjubileum i koloniområdet, med en massa aktiviteter och festligheter, mycket trevligt, men jag var helt slut i en hel vecka efteråt.
Sen hade vi grillfest med några grannar där, helgen därpå, också sagolikt trevligt, och veckan efter var det en del inbokade grejer, det var vecka två.
Sen tror jag att vi hade en friplanerad helg, men vi har hela sommaren varit väldigt mycket i kolonin, det har varit underbart.
Den 23 augusti var det höstmarknad, och då hade det varit lite av varje med planering inför det också, och veckan som har varit har jag hunnit vara till IKEA m.m.
Och igår var jag på kräftskiva, mycket trevligt har det varit den här månaden, så den har ju inte bara försvunnit omärkligt förbi, det kan jag ju inte påstå.

Och så har det varit mycket scrappande, och det är ju trevligt, oavsett årstid.

Nu har jag två bidrag till att bjuda på, till bloggpartyts sista del, augusti månads utmaningar, som har deadline kl 23.59 ikväll, så nu hinner jag inte någe mer, eller, orkar inte, rättare sagt.

Hos anneh är det en bild att inspireras av, med en tröja med en regnbåge på, så då tycker jag att ett kort ämnat för några som ingår partnerskap, passar alldeles ypperligt.

       OBS  KORTET ÄR TILL SALU   Det finns flera kort för partnerskap HÄR



Sen det sista bidraget är en LO efter leamons skiss, jag har vridit den 180 grader.


Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Hej och hå vad flitens lampa lyser över dej!!!!



Massor med fina saker har du fixat till!



Kramizar Ann-Marie

2008-09-01 @ 19:27:22
URL: http://jozebelle.se
Postat av: Ann-Marie

Jag har en annan grej åt dej i blöoggen nu, hoppas du antar den!



Kramizar Ann-Marie

2008-09-01 @ 20:26:50
URL: http://jozebelle.se
Postat av: Ann-Marie

Hmm det blev inget av med det hade försvunnit i formateringen! :-(

2008-09-01 @ 20:33:56
URL: http://jozebelle.se
Postat av: Camilla E

Ohhh, vilka läckra detaljer du har på dina layouter och kort!!

2008-09-04 @ 21:49:44
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0