6:e december och andra advent

Sjätte december:Idag blev det rejäl sovmorgon, det behövdes efter gårdagen, som var lång, och med sent i säng.
Jag var i Båstad på en supertrevlig scrapträff, som scrapgalen ordnade, trevligt umgänge, god mat och fika, bra ordnat rent allmänt, och väldigt bra extra service, utöver det som ingick.
Jag skulle ha åkt med A-M, men hon blev sjuk så det gick i stöpet, då var jag lite fundersam hur jag skulle ta mej från pendelstationen och till Grangärdsgården, där vi skulle vara, men det löste sej väldigt bra, Petras man kom och hämtade mej, och han visade sej dessutom vara från Norrbotten, från rätt ände på landet =) så vi hade en väldigt trevlig pratstund i bilen, på väg till träffen.
Hem fick jag åka med Cath till Älvsjö, så det blev inte lång tid på pendeln på väg hem, så vi hann ju även med en stunds prat på tumanhand på det viset också, mycket trevligt.
Sent hem, och det gick inte att varva ner och gå och sova direkt, men sen jag väl somnade så sov jag som en gris, väldigt skönt och djupt, och som sagt tidigare, väldigt länge.

Idag så har det blivit lite bakat, två sorters kakor och en (lite bränd) mjuk chokladkaka, en tvättmaskin har blivit körd och hängd, lite tvätt har blivit hoplagd, sen har inte orken räckt till så mycket mer, inte lusten heller för den delen.
Imorgon är det jobbardag, har ju inte hunnit med mer än två dar på det nya stället, eftersom jag varit sjuk, men nu blir det att ta nya tag f.o.m. imorgon.



Kommentarer
Postat av: Ulla

Nämen inte har du väl varit i Båstad??? Och inte sagt till mej eller hälsat på!!!! Nu tror jag inte mina ögon...

2009-12-07 @ 22:20:12
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0