En änglavepa som present till den som har allt kanske???

Här har jag tre vepor med änglamotiv, sydda i lapptäcksteknik,
qviltade med 3 mm värmevadd som mellanlägg.

Har du nån som du vet samlar på änglar, eller allmänt är väldigt förtjust i änglar kanske det kan vara en lämplig present.
Skriv en komentar så jag kan kontakta dej om du är intresserad
Jag har dom utlagda på fler ställen så fundera inte för länge, då kan den du vill ha vara såld =)






Änglavepa grön 36 x 28 cm  165 kr plus porto (återkommer hur mycket det är)



Änglavepa ljusblå ca 30 x 30 cm  165 kr plus porto (återkommer hur mycket det är)







Kommentarer
Postat av: Ulla

Riktigt snygga, fattar inte att du hinner med så mycket.

2009-11-30 @ 22:38:10
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Cissi

2009-12-02 @ 17:20:20
Postat av: cissi

Jättefina vepor! Extra gillar jag den sista ljusblå, kan se den hänga ovanför en lite bebis-killes säng. :D

2009-12-02 @ 17:22:58
URL: http://www.cissiscrap.vlogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0