Mer scrappat till bloggpartyt, som snart slutar

Det tog lite tid innan jag fick igång bloggpartyscrappet, men nu är jag inne i ett stim, bra med lite beställningar på kort =)
Jag börjar dock med en LO, som lillblomman har lagt ribban för, en skiss som man ska scrappa en LO till sin BOM, om nån av dina ofördelaktiga sidor, och för mej är det mitt godissvullande, och främst dubbelnougat som det handlar om.





Hos pysselpetra ska man ha med spraymist, och ett hjärta på sitt alster, mistat har jag gjort på det ljusa bakgrundspapperet och hjärtat är i stämpeln, som jag lagt på crackel paint på



Hos Alexandra så liftade jag hennes LO "ofokuserad" och plockade pappersremsorna med knappar, fst jag satte brads istället.



Carola hade ett foto att inspireras av, och det var rosorna jag plockade där.


Hos Miasun är det en LO att inspireras av, jag tog fasta på det rutorna.


Nicola hade en får/får inte-utmaning, knapp, bling, titel m tre ord måste vara med.

Kommentarer
Postat av: Pysselpetra

Jättefint kort!!

Gillar verkligen hur du rivit pappret och låtit bakgrunden bli sännande och detaljerad!!!

Tack för ditt bidrag

Kram

Petra

2009-10-02 @ 22:02:22
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/
Postat av: Carola

Tack för att du ville vara med på min utmaning. Urgulligt kort =).

Ser att de finns fler godisråttor här i scrapvärlden ;).

2009-10-03 @ 03:57:29
URL: http://scrapgatan16.blogspot.com
Postat av: Maria S

Jättehärliga bidrag!!!! KUL att du ville vara med på min tävling också!!

Kram Maria S

2009-10-03 @ 15:30:54
URL: http://miasun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad många fina alster! Tack för att du ville vara med på min utmaning!

2009-10-05 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0