Jag har vunnit, fast det inte var genom lottning!!! "Glad"....

Jag har varit med i en scraptävling hos stellas.se där det gick ut på, att var och en fick skicka efter ett tävlingskit, och utav det göra någonting, till fyra olika deltävlingar, och så räknades poängen ihop, till ett slutresultat.

Jag hamnade i kategorin 8-10 plats, och vann ett kit värt 200 kronor!!!

Här är mina fyra LOs som jag deltog med


Nr 1: Där skulle rubriken vara "inte alltid bästa sättet"....att ta 
        reda å returpapper,  men absolut det roligaste blev
        följetexten på denna. Fotot är på hunden när
        hon hade slaktat alla julklappspapper + kassen som
        dom skulle ligga i.



Nr 2: Där var vilkoren
        Ett citat
        Minst fyra fotografier
        Fem mönstrade papper
        Band




Nr 3: Där var det en LO som man skulle lifta
        Jag vred den ett kvarts varv medsols, så jag har blomslingorna 
        till höger och vänster
        Remsor med text sitter i en label holder, istället för direkt på




Nr 4: Det var en valfri LO


Eftersom det är nyckelharpor vi spelar på, så har jag en nyckelcharms som dekoration


Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Grattis! Verkligen härliga layouter med fina detaljer.

2010-01-30 @ 07:35:56
URL: http://designannique.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina layouter! :)

Kul att skapa med ett kit man inte själv valt...en extra utmaning :)

2010-01-30 @ 10:46:23
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Vilka härliga LO´s med olika motiv på.

2010-01-30 @ 14:11:19
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0