Blir bara bättre....

Jag har tittat på TV, på programmet "Blir bara bättre" där det var Tomas DiLevas tur att vara värd, och det var ett underbart program, och alla gjorde helt fantastiska tolkningar av hans texter.
Jag gillade hans förklaring "om folk tror att man är knäpp eller galen, så kan man göra en del knasiga grejer utan att bli halshuggen".......

DET ska jag komma ihåg, det är ju i likhet med mitt eget ihopsnickrade talesätt, som beskriver mej som person " dom som känner mej, vet att jag är knäpp, och dom som bara anar det, får det bekräftat" =)

Jag kan ju visa ett foto från ett tillfälle i somras, där många, om dom inte insett det förut, fick veta att det stämmer.
Jag var hemlig gäst, vid en festkväll i kolonin, och kom in, utklädd till Tomas DiLeva, och sjöng en par av hans låtar, jag var fruktansvärt nervös, men det var väl värt det, för det blev väldigt uppskattat, och det är kul att kunna göra sina medmänniskor glada.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0