Kors vad veckorna går fort

Imorgon går vi in i vecka 7, veckorna bara rusar iväg.
Jag fick förlängt tre månader i garnbutiken, så det gjorde både mej och Mia väldigt glada, då har vi lite mer tid på oss, att titta och fundera över hur det ska bli i fortsättningen.

Jag har hållit på med lite hemarbete, sånt som är svårt att hinna med under tiden jag är i butiken, där det ofta kan bli att jag blir avbruten, fixa lite för omskyltning, skriva prislistor m.m.
Jag ska göra klart imorgon, så jag får ta med mej på tisdag.

Här är ett projekt som jag stickat, som finns i butiken nu, här är det bara påbörjat, jag ska se till att ta kort på den färdiga sjalen också.
Den är stickad i ett acryl/mohairgarn som heter Stella, det finns i 5 färger och kostar 67 kr nystanet, och aldeles underbart att sticka av.

Om du går in och tittar på JÄRBOS hemsida, gratis beskrivningar, där  kan du se plagg som är stickade i dom andra färgerna också, under sjalar och dam


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-16 @ 21:34:10
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Madde

Oj vilken vacker sjal. Vad heter den och var hittar man mönstret?



Hälsn

Madde

2011-03-03 @ 11:25:49
Postat av: elsamaja58

Hej Madde.

Tack för dina ord, dom gjorde mej jätteglad =)

Tyvärr så finns det inget mönster än på den, jag blev inte riktig nöjd med den, så jag håller på med en ny, däe jag ska sticka lite annorlunda, för att få den som jag vill.

Jag hoppas på att jag ska lyckas med det, så kan det nog komma ett mönster så småningom.

Kram

2011-03-12 @ 22:34:19
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0