Scrappat efter två skisser

Här är det två utmaningar jag hoppat på, där man ska scrappa efter uppritade skisser.
HÄR hittar du den första, hos Scrapgalen.

Jag har valt att vrida skissen 90 grader vänster.
Det är en LO som är väldigt olika det jag brukar göra, väldigt avskalad för att vara jag, och jag vet inte vad jag tycker om den, riktigt =)
Fotot är på Yelly, när hon var valp, och ofta somnade med nosen i mina skor, inte undra på, vem skulle inte knockas av att ha snoken i ett par svettiga dojor =P


Den andra utmaningen hittar du HÄR, hos Pysseltagen.
Jag vred den helt fräckt upp och ner.
Dom tre stämplarna är skötselrådet, bäbishuvudet och nappflaskan
Fåglarna är siluetten i det blå papperet och metalldekon uppe i högra hörnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0