Cybercrop på Allt om scrap

Det pågår en CC (scrapträff på nätet) på Allt om scrap, och här är mitt första bidrag, till en kortutmaning där det ska vara en stämpel med, som inte får färgläggas.

Jag har valt en stämpel med havskänsla, här har jag embossat motivet i två färger, sen har jag klippt ur sjöstjärnan ur ett likadant embossat motiv, och sen satt det på distanskuddar, lite glitterlim som får symbolisera glitter i vattnet.
Jag har tagit ett ganska så enfärgat mönstrat papper, och sen klippt ur ett annat mönstrat papper, och sen limmat fast dom på bakgrundspapperet.


Kommentarer
Postat av: Cath.

Så himla läckert! Kramar!

2011-01-25 @ 20:11:18
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0