Sommartävling hos Allt om scrap

Nu när det är sommaruppehåll med Allt om Scraps inspirationstidning så finns det en utmaning att sätta tänderna i under tiden vi väntar på att nästa säsong börjar igen =)

HÄR kan du hitta skissen och villkoren för att delta

Det finns både LO och kort-klass, och här har jag gjort en LO, där jag använt papper ur Maja Designs "skärgårdsliv" som jag köpt hela serien från Mollys scrapbooking
Dom stora bokstäverna var med i julikitet från Mollys

"Vill ni se en stjärna"


Ovanstående gjorde jag när Irene och jag hade en heldag med mat, fika och scrapping,
hos mej i kolonistugan, jag gjorde lite annat också, bl.a.en LO till min BOM (boken om mej)
som beskriver hur jag har fått mina namn.

Till den har jag använt papper och bokstäver ur Mollys julikit
I övrigt är det div dekorationer ur mina gömmor

"Hur fick jag mina namn"



Kommentarer
Postat av: Tette

Men vilken jättefin LO du har gjort! Jättekul att du deltar i sommartävlingen.



Ha en fortsatt trevlig dag.

2011-07-13 @ 11:00:26
URL: http://ogonblicken.blogspot.com/
Postat av: Cath.

Jättefin layout! Det är så fina papper från Maja. Kul att du vill delta i sommartävlingen! Tyckte mycket om din BOM-layout också! Kram!

2011-07-21 @ 07:18:34
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0