Hmmmmmmmm....

Jag är ju inte känd för att vara tystlåten, men när jag tittar hur inaktiv jag varit här, så talar det för motsatsen =P

Nåja, nu ska jag iallafall lägga upp två kort jag gjort sista tiden, det första är till en utmaning i Caths blogg med tema vänskap.
Där blev det ett kort med en av mina favoritstämplar, som jag tror är från hÄnglar, lite osäker där, nån annan kanske har koll på det, tala gärna om det för mej då =)

Textstämpeln tycker jag är riktigt kul "En sann vän är en sällsynt fågel. Hälsningar från en riktig skata"!!



Det andra var en beställning jag fick, som var väldigt kul att göra.
Det kortet skulle gå till en arbetkamrat, som väntade tvillingar, kille+tjej, så jag fick leka loss ordentligt med både rosa och blått på samma kort.
Det blev ett stafflikort, för det kan ju vara kul att ställa upp i bäbisarnas rum, och då är det ju lättare att få ett sånt här att stå fint, än ett vanligt.
Beställaren var nöjd, och det var jag också =)


Kommentarer
Postat av: Cath.

Å vad roligt att du vill vara med i min utmaning! Superfint kort och visst är det ett par hÄnglar där! Underbar textstämpel, hihihi! Kramar!

2011-06-18 @ 20:58:37
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0