Cybercrop=scrapträff på nätet

Nu har Scrappiz haft cybercrop som pågått i nio dar, men det var först idag som jag kom till skott och scrappade nåt, ja ja, bättre sent än aldrig =)

Här skulle man göra ett kort efter följande "regler"

Egen bakgrund
Nån form av spets
nån fjäril

Jag har använt mej av embossing, distresser och stämplar till bakgrundspapperet.
Det ser väldigt orange ut, men det är mer rött än orange, lite knas i färgerna när jag fotade i elljus.



Här har jag gjort ett bröllopskort, som man skulle bli inspirerad av en skiss.

Utsidan


Insidan. På den nedre fliken har jag satt en remsa av pappere, där man kan sticka in sedlar under

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Tack för kommentaren i min blogg!

Du har gjort superfina kort, tack för att du skrev så jag fick chansen att se allt fint du gör ;)

I inlägget du kommenterade undrade du över stämpeln, men jag hade två olika kort där. Den översta är en magnoliastämpel köpt hos Hannas Pysselstuga, den undre är en digistämpel som jag beställde från Mo Mannning på nätet. Lycka till!

2012-04-10 @ 19:21:37
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0