Hallå, kan nån stoppa tiden!

Hmm, hur gick det här till!
Augusti redan, någon skämtar med mej aprillo!
Nåja, jag ska inte klaga, vi har haft en skön sommar, jag är ju ingen älskare av värme, ej heller att ligga och steka mej på en badstrand, så jag tycker det har varit helt okej.
Det är ju bara enstaka dagar, som har varit helt regniga, annars är det ju skurar det varit frågan om, iallafall där vi har varit.
Inte bara jag som tycker att sommaren har varit bra, blommorna verkar också gilla att det inte är tokhett, för det blommar som bara den, både här och där, fuchsior, pelargoner, lejongap, Dahlior m.m.
Alla dom små plantor jag svor ve och förbannelse över tidigare i sommar, att jag dragit på mej för mycket (som vanligt) dom ger så mycket tillbaka nu, så det var väl värt besväret att springa runt med dom, dels mellan fönstren för maximalt ljus, och att flytta dom ut och in, för att avhärda dom.
 
Allt detta rantande får jag väl räkna som smygmotion.
 
Här är en del av belöningen
Ögongodis =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0