Utflykt till Farsta

Idag tog jag mej för att ta tåget till Farsta Centrum, en liten lagom tripp, där är det inte lika stökigt att gå runt, som det är i Stockholm, så det passar mej perfekt!
Det kom ju en Pandurobutik dit för nåt år sen, och det passar mej ändå bättre, då är liksom detta affärscentrum komplett, det finns allt jag behöver där =)
Det jag var på jakt efter i första han idag, var lim som man kan göra egna halksockar med, ska virka ett par babyconverce, till en 1-åring, och då gäller det att säkra dom ,så den lilla sötnosen inte halkar och slår sej halvt fördärvad, pga nåt jag har tillverkat, hemska tanke!
När jag ändå skulle in där så dammade jag ju givetvis alla hyllor där, men det mesta var reagrejer, så det blev inte så dyrt, "klappar mej själv på axeln"!
 
En sån butik, eller liknande, som Slöjddetaljer inne i Stockholm, skulle kunna göra mej fullständigt ruinerad, för det är inte frågan om jag hittar nåt jag vill ha, det som är det viktigaste, är att sålla och inte gå ut med alltför mycket saker därifrån, jag har ju liksom ett litet eget lager hemma, av både det ena och det andra, bör väl försöka göra nåt av det.
Anders brukar säga att jag får inte köpa nåt nytt, förän jag förbrukat det jag har, och det gäller Tyger, garn, scrapsaker ja allt som är inom pyssel/hantverksmatrial!
Då skulle jag inte få inhandla nåt nytt på många år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0