Det blev bara två bidrag för min del

Tyckte jag hade massor med tid på mej, så jag skulle göra fler utmaningar i bloggpartyt, men nä! Så blev det inte

Två stycken har jag lyckats göra helt klara

Hos Puman, var det en bild som var inspirationen, och jag fastnade för färgerna, och Tropicana förde mej genast till när jag var på Maderia, det här fotot är från en jättefin trädgård där.


Hos http://mahlin78.blogspot.com/2012/01/bloggparty.html skulle man inspireras av en LO och göra en lift, efter hennes LO, med entwist, det ska vara nåt embossat på den, och jag har namnet Lillemor embossat i vitt.
Jag har vridit på min LO, ett kvarts varv, jag har inspirerats av flera foton, och av spets/band i kanterna på det mönstrade papperet.


Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Kul att du tog dig an min utmaning! Gillar din tolkning mycket :-)

2012-01-31 @ 16:19:24
URL: http://mahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0