Skapat av sånt som jag har hemma

Jag har ju, som jag tidigare skrivit här, gått med i en utmaning, eller rättare sagt, gett mej själv en utmaning att scrappa av sånt som jag redan har hemma, för jag är ju, som så många med denna hobby, väldigt pigg på att handla både papper och dekorationer, trots att jag redan har en hel del "rodnar"!!

Här har jag två LOs och några julkort gjorda, så nu är det 89 kvar innan nästa matrialshopping.






Korten är till salu, så om du är sugen på ett annorlunda och unikt julkort, så skriv en komentar så jag kan kontakta dej.
HÄR och HÄR finns det flera julkort

Kort som är 10 X 15 cm kostar 35 kr   Frakt för ett kort : 6 kr

Kort som är 15 X 15 cm kostar 45 kr   Frakt för ett kort :
12 kr

Dom här är 15 X 15 allihopa

Det är en specialvikning på dom här, som kallas för Z-folded card, hur det ser ut när man viker upp dom kan du se här

Julkort nr 4


Jukort nr 5


Julkort nr 6


Julkort nr 7


Julkort nr 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0