Utmaning nr 9

Här är mitt bidrag till förra veckan, fritt alster, hos scraputmaningen.

Det är från en av våra jämtlandsresor, en paus för lite att äta, och lite skuttande, för att orka sitta i bilen ett tag till.

Dom små fjärilarna är en stämpel ur ett barnstämpelset, som Anders kom farande med åt mej, han hittade det på Lidl, för ca 40 kr, många roliga insekter och djur, dinosaurier bl.a.

Han är faktiskt rätt engagerad i min hobby, han borde ju nästan tycka att jag lägger ner lite mycket pengar på det, men det verkar inte så, förra veckan kom han hem från Kvantum, och frågade om jag hade sett att dom hade ett helt ställ med nya scrapsaker, julstämplar m.m vid julsakerna !!!!! Han är så go min gubbe.

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0