Utmaningsresan v 8 (tror jag)

Något utstansat, var led ordet, och eftersom jag hade varit bortrest, så tog jag en LO, som jag gjort tidigare, faktiskt min andra, som jag gjort, totalt.
Den här gjorde jag, när jag var på kurs hos scraphönan, i Laknäs.
Fast det är en av mina första, så tycker jag jättemycket om den, även om jag tror, att jag utvecklats liiite sen jag gjorde den här.


Fotona är från vårat växthus, där vi hade en vinstock, i ganska många år, tills den fick sköldlöss, fick ett år s extra chans, men när dom kom tillbaka, så sågade vi ner den.
Det var ganska små druvor, men vi hade som mest, uppemot 40 klasar på den, saknar den faktiskt, fast det var mycket jobb, med gallring av antal klasar, och sen antal druvor i varje klase.

image147

image146

Kommentarer
Postat av: Ulla

Önskar att mina första såg sådär ut också :)

2007-11-20 @ 22:07:46
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: My Paper World

Beautiful pages!

2007-11-20 @ 22:10:18
URL: http://www.mypaperworld.blogspot.com
Postat av: Cecilia

vad mysigt med vindruvor,synd att ni fick såga ner den.härlig LO
kram Cecilia

2007-11-20 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0