Scrapträsket

Idag jag och I. locka in en ny scrappare, en gammal vän till oss, som vi har fått förnyad kontakt med, och som nu är nyfiken på vad vi gör.
Vi ska träffas hos I. kl 3, för då hinner den här tjejen se vad vi gör, och kan springa ner till hemslöjden och köpa sej ett startkit redan idag, smart va?

Jag har ju börjat skicka in både till utmaningsresan och till ettlitetord, så nu börjar det blir lite snurr på LO skapandet, det är sååå kuuuul, och så får jag ju andra ideer om hur jag ska göra, med dom ledord som finns på dom olika utmaningarna.

Igår röjde jag lite mer i det rum som jag ska ha scraphörnan i, det har blivit mycket inställt där, som ska gås igenom, och bestämmas, om det ska vara kvar, eller inte.
Nu ska vi köra ett lass till sopstation, vilken dag som helst, så då ska  jag passa på och bli av med en del av det som står och dräller.
Det är bara latmasken som hindrar mej från att göra iordning där, men nu jäklar ska jag ta itu med det, så att jag kan lämna framme det jag håller på med, och inte behöver plocka undan för varje gång.

Ha en bra dag  mina vänner

Kommentarer
Postat av: Hönan

Toppen, det är juinte så svårt att förstå varför de trillar dit, denna underbara hobby är ju bara så underbart bra:-)
HA en trevlig helg, själv drar jag till Göteborg och ska försöka tjäna lite pengar ochinte shopp aupp dem alla:-)
Kramis

2007-10-04 @ 09:49:23
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0