Utmaningsresans 5e bidrag

Ingen placering den här gången heller "buhu", nä, jag skojar bara, med så många deltagare, så måste det vara det där lilla extra, för att det ska bli röstat på, och det är så otroligt många fina bidrag, den här gången hade jag ursvårt att rösta, fnulade runt ett tiotal, som var mina favoriter.
 Jag är väldigt nöjd att jag inte ligger sist i listan, bara det, är jättebra, för min del.

Jag är själv väldigt nöjd med min LO, och det är huvudsaken, LOn vi skulle scraplifta, gick jag igång direkt på, min favvofärg turkos var med, och upplägget som sådant, gjorde att jag visste DIREKT att jag skulle scrappa ett kort på mej själv, som är taget på Madeira.
Jag har väntat med det, för jag ville verkligen ha den där rätta känslan, för att göra nåt med det fotot, och här fick jag den.

image124


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0