Terrade Anneli på Pyssel och Ting...

..igår, jag häckade där hela dan, I och I var där en stund, och den andra några timmar.

Dagen går så fort när jag sitter där, trevligt småprat, scrapping och fika, kan det bli bättre.

Jag gjorde en LO till bloggpartyt, till Ankis utmaning om att scrappa med mycket vitt, (och det var ju inte det lättaste) och en till en utmaning hos Handstämplat.
Jag tog hem en LO som jag har haft sittande uppe i butiken, som  också är till en partyutmaning hos Scraphönan, där texten "Jag önskar att det alltid vore sommar" ska vara titel, och det blev kolonistugan, som halkade in på den LOn. 

Den här är till Ankis utmaning

Yngste sonen har tre vita fläckar bak i nacken, som är pigmentlösa, det har jag scrappat om här.





Till Hönans utmaning



Kommentarer
Postat av: Ulla

Hur hinner du??? Så fina dom blev, och känner allt igen den stugan...Förstår att du vill det ska vara ständigt sommar.

2008-08-29 @ 15:22:32
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: MissMian

Åh så fina!!! Somar layouten är verkligen somrig!!!

2008-08-29 @ 18:25:44
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Anki

Åh vilka fina saker du har gjort. Gillar både det du gjort till min vita utmaning och och det till Hönans utmaning. Den lilla stugan är bara så gullig.



Lila, ja. Det är verkligen fint och något jag gillar. men precis som du sa så lyfte det vita fram ditt foto så bra.



Härligt att se och väldigt gullig unge på bilden.



2008-08-29 @ 22:58:11
URL: http://www.skapatavanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0