Den här veckan går i scrappingens tecken

Efter att ha haft så mycket göra, så att scrappingen har fått stått tillbaka, rejält mycket, så har jag nu tagit igen det den här veckan, och den är inte slut än =)

Idag har J varit här med sin yngste son, flera timmar, så hon har jobbat med sin smycketillverkning, ( titta HÄR så finns lite exempel vad hon skapar) och jag har scrappat, så har vi förstås ätit lunch och pratat en del också, men..tro´t den som vill...det är ganska tyst, för vi koncentrerar oss var och en, på det vi gör.

Det jag gjort är till utmaningar hos Allt om scrap, som fortsätter med CCn veckan ut.








Den här handlar om när vi äntligen fick hem vår nya bil, efter att den hade blivit handikappanpassad, och Anders fick börja köra själv igen, efter 3,5 år där han inte fick köra bil alls, först p.g.a. stroken, och så fick han epilepsi, men...när vi väl fick hem bilen, hade han drygt två års fritt från anfall, så han fick till sin stora lycka, köra en vända själv, redan första dan.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Så läckra, riktigt snyggt där du satt pärlfloss genom blommorna. Och jag förstår hans lycka, när han fick börja köra igen.

2008-12-04 @ 01:02:33
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Bammie

Ursnygga saker du skapat.

Jag satt här och riktigt kände hans glädje och lättnad att få köra bil igen.

Ha det bra.

2008-12-17 @ 11:16:18
URL: http://bammiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0