Läckra blommor

Det har "råkat" följa med mej några krukväxter hem också, plus några skott av passionsblomma, doktor Westerlunds hälsoblomma och två sorters fuchsia.

Två urläckra streptocarpus, den ena lyckades jag bryta av den ena blomstängeln på, när jag åkte hem, men, det kommer ju nytt.

Titta och njut

image244

image245

Jag har en vanlig lila sen tidigare, men har länge varit sugen på några fler, eftersom dom är så blomvilliga, nån av dom ska nog hamna i scraprummet, så jag får lite tjusigt att titta på där också.

Ska ta och plantera om blommorna framöver här, så blir det väl lite omstrukturering med dom, mellan rummen, kanske följer nån fler ny med hem också, vem vet, jag har ju två dagar kvar, plus att det bara är en mil till Ösmo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0