Jag tror....

...att jag är skvatt galen, som scrappar som en tok, dag efter dag, men det är ju så roligt, och ju mer jag gör, desto mer ideer får jag till nya LOar.

Till den här tävlingen skulle man börja med "jag tror" i titeln, och det var faktiskt min käre make som kläckte den här ide´n, eftersom jag fick för mej att jag skulle scrappa om en av mina samlarnojor, av det lite ovanligare slaget, jag plockar alltid åt mej små sockerpaket, på serveringar och caféer jag besöker, tro mej, det finns många olika, både i form och färg.
Här har jag hällt ihop dom i en hög, plus att jag har med ett separat foto på den första förpackningen, som gjorde att jag började med den här galenskapen, för det går ju inte att komma undan med, att det är =)

Titeln är

Jag tror...att jag är sockerberoende (är han inte smart, min gubbe?)

Journalingen är:
Jag samlar på små portionssockerpaket.
Jag vet att det är ett lite udda samlarobjekt, men
det finns många olika, från både Sverige och utlandet, i min samling.

Mitt samlande började med den här påsen, som
jag har från min och Anders resa till Österrike, april -90.

image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0