Lördag och det blåser små#¤%&#ar

Det känns inte ett dugg synd om mej, jag kan ju sitta inne och scrappa med gott samvete =)
Lite nytta försöker jag att få in, mellan varven, lite tvättande och dylikt, måste jula av den här helgen också, det har vi inte gjort än "rodnar", jag är dessutom ganska trött på alla tomtar i varje vrå, så dom ska väck, men men, det är ju fortfarande Cybercrop på AlltOmScraps forum, och det finns fortfarande roliga utmaningar att göra, så familjen får ursäkta, scrappandet går faktiskt före tomteskrällena.

Här är det en LO till en produktutmaning,

# Minst tre mönstrade papper från tre olika tillverkare, jag har från
   Bohemia (det gröna bakom far & son bl.a.)
   Scrapbook Walls (det blommiga)
   American Crafts (stjärnorna)

# Knappar
# Nån egentillverkad dekoration (tumstocken)

Jag har gjort en dold journaling (berättelse) där jag i stora drag, skrivit om hur snopen jag blev, när jag gick bakom Tord och Anders, och insåg hur lång och bredaxlad han är, och vilken skillnad det är på dom två.
Tord är 181,5 cm, och har inte direkt en tonårskilles kropp, han har ärvt pappas och farfars breda axlar.

Jag knäppte det här kortet när vi stannade till i Arlanda stad, på väg upp till Söderfors i Oktober, våran första resa dit, med egen bil, sen Anders fick stroken för drygt 5 år sen.

image201
                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0