Om jag hade en miljon...

.....så skulle jag vara rik, men det kanske inte räcker till att göra vad jag scrappat om,
men drömma kan man ju alltid.
Det skulle vara skönt att ringa upp försäkringskassan, tala om vad jag tycker
och tänker om att dom bara "glömmer bort" en, och inte behöva bry sej i, vad dom
 tänker göra med mej, i framtiden, fast jag skulle givetvis vänta
tills efter den utredningen är gjord, som jag blivit uttagen till nu =)

Nä, skoja och drömma går ju, men jag skulle inte göra det, ens om jag hade
 möjligheten, för det är som några har sagt till mej, att det var nog bra att dom
inte tog itu med mej förra året, som det tydligen var meningen att dom skulle göra, för
då kanske jag inte hade fått den möjligheten jag står inför nu (se föregående inslag), och framförallt,
så var jag så oerhört trasig i mars förra året, att det hade nog inte varit lönt, det har
 faktiskt varit ganska skönt att dom lämnat mej ifred också.

Hur som helst, den här utmaningen var kul att göra, och fotot, som jag nog inte ens satt in i ett album, om det hade varit före scrapingens intåg i mitt liv, tycker jag faktiskt är riktigt kul att ha, för det är ju i högsta grad en del av mina sidor, den galna och tokiga (som väl tar en ganska stor plats) "fniss".

image199

Nu ska jag diska sen blir det TV och let´s dance, måste ju hålla koll hur det går för bonden "ler"

Kommentarer
Postat av: cattis

=D Den är ju underbar!!! Men vad är det för fågel papper du har?

2008-01-18 @ 23:42:44
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Lilo

Underbar layout, du är för skön! =)

2008-01-19 @ 10:27:48
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0