Jag har haft tid att scrappa, underbart

Efter att inte aft tid och ork över för nån scrapping, så har jag äntligen fått göra det.
I tisdags var jag ner till Anneli, på Pyssel och ting, här i Nynäshamn, och invigde hennes pysselhörna, där man kan gå ner och sitta och pyssla, och för en liten slant låna stämplar, verktyg m.m.

Ni som har vägarna hit till Nynäs, ta er tid för ett besök där, om du inte har tid att sitta ner där, så kan du iallafall få en njutningsfull stund, när du botaniserar i hennes butik, med scrappsaker, garner, broderier m.m.
Den är underbar, och hon också, jag hade mycket trevliga timmar hos henne.

Sen igår kväll, var jag till I, och där fick jag en LO gjord också, så nu börjar det kännas riktigt bra, jag har stillat den värsta hungern, och idag ska jag göra två dopkort, som måste vara klara idag, men jag har uppläggen hyfsat klart för mej, så det ska nog gå bra, i med hörlurar i örona, lyssna på en talbok och scrappa...mmmmm....en lisa för själen.

Den första LOn kände jag direkt, när jag såg kortet, att det var det här det skulle handla om, jag tycker att jag ser så där lite lagom kaxig ut, och utstrålar det självfortroende som blivit bättre nu, än när jag var ung, då var det obefintligt.
Den här har jag gjort till en utmaning som finns i Lilos blogg, till juli månads bloggparty, studsa in och hälsa på där.

Av dom saker som skulle användas, så blev det följande jag lyckades få med 

# Mönstrade papper
#Lager på lager
#Spets
#Knappar
#Häftklammrar
#Roliga dekorationer



Texten är
 "Mitt självförtroende har vuxit med stigande ålder, jag vet att jag duger som jag är. som som inte kan stå ut med det, kan jag vara utan!!!!"

Nästa LO fick jag inspiration till hos Linda som har utmanat oss att lifta hennes LO "titt ut" och där blev det samma tema som hon har, en söt voffsing och titeln "titt ut" som jag tog efter.




Kommentarer
Postat av: Lilo

Jättefint!!! =) Härlig LO med ett bra tema tycker jag! Superkul att du hoppade på min utmaning!!! Jag plockar ihop din vinst för juni-partyt och hoppas skicka imorgon. Nu är jag så trött efter jobbet att jag nog måste lura lite. ;)

2008-07-03 @ 14:32:25
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Linda

Så roligt att du ville vara med! Jättefin layout och så gullig voffsingen ser ut, lite olycklig så där. :)



Kramar

2008-07-03 @ 18:15:54
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Anonym

Vilka härliga layouter1 Gillar mest din Jag kan...-LO! Bilden på dig har en så härlig utstrålning som du fångar i rubriken!

2008-07-07 @ 10:52:20
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0