Jag har scrappat om Morsans 80-årsdag

Här är foton som väl inte varit dom första jag tänkt på, sen jag började scrappa, men det har mognat meroch mer, att våga göra det.
Nu när jag satt i ett sällskap med supertrevliga tjejer på scrapträffen i Laknäs, så föll allt på plats, dels att det kändes bra, och så var det papper och dekorationer med i startpaketet som passade så bra.

Jag har gjort LOn efter en skiss hos Elisabet som hon har gjort som utmaning i bloggpartyt.

HÄR är listan på alla andra som är med på bloggpartyt denna månad, passa på att gå in och titta, dels kanske du träffar på nya trevliga tjejer du inte stött på tidigare, dels kan du få ny inspiration av att titta på allt fint dom gör och sist men inte minst, så hittar du säkert nån utmaning du vill vara med i.
Vitsen med det här partyt, är att vi ska få flera besökare, och vi blir jätteglada om vi ser att du varit där, så lämna gärna en liten komentar.




Kommentarer
Postat av: evans

Jag känner igen henne :) Vad konstigt det känns att det dyker upp ett bekant ansikte så där! Texten till var rolig!

2008-06-12 @ 23:06:55
URL: http://evans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0