Fokus på användning av band

Hmmmm...en hård nöt att knäcka, en jättefin skiss som Milo har gjort, för Katscrap men en rejäl utmaning.

Första tanken var att göra ett kort, det kändes som lite mer hanterbart, att sikta in sej på att använda mycket band, men idag ändrade jag mej, så det blev en LO iallafall.
Jag har aldrig använt så mycket band, men det var verkligen himla roligt, när ideerna började att rulla i huvudet, det kanske är bra att vara genomförkyld, och lite mer väck i huvudet än vanligt, så fantasin skenar fritt.

Nåväl, så här blev mitt resultat, med foton på vår en av våra underbara clematis, med blommor som är som handflatan, och nejlikorna har jag drivit upp från frön, som jag köpte på Madeira.

image281

image282

Det blev lite "fådda" grejer som blev använt, chipboardhjärtat (tror jag kommer från Kicki,) lite band från diverse håll, hattnålen (hmm..kan det vara Maria S den kom ifrån, tror det) , blingblomman  och  blomman (ingen koll vem det kom ifrån), så tack till er som bidragit med matrial till denna LO =)

Kommentarer
Postat av: MissMian

Åh så fint!!!

2008-03-25 @ 22:09:29
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Puman78

Snyggt =)

2008-03-25 @ 22:27:25
URL: http://hmyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0