Bidrag till bloggpartyt

Lilo har en utmaning i sin blogg, till bloggpartyt, att det ska finnas med en fågel, på det jag scrappat, och jag har använt ett helt underbart papper som grund, ur Basic greys serie Periphery  "chardonnay"  som jag har sugit länge på, men inte nänts använda (visst är det väl korkat) men nu föll det på plats, sen har jag spillbitar av två andra papper.
Det är så fint så jag har valt att inte använda så mycket dekorationer, fotot har Anders tagit, och det är så underbart, riktig urskog med rötter,mossa och lav, och så var det dimmigt, så det är inte blänk i fotot.
Titta in hos dom andra partytjejerna också, det finns mycket fint att titta på, och hos dom flesta är det till och med i morgon som man kan delta i utmaningarna, så än finns chansen.

image338

Kommentarer
Postat av: Lilo

Vad fint!!! Det pappret ser verkligen tjusigt ut och fotot och dekorationer passar jättebra till! Nu har du en lott du med! =)

2008-05-10 @ 22:24:13
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0