Vinnare i min utmaning till bloggpartyt

Nu har jag haft lottning av vem som vann min utmaning, att scrappa nåt som flyger.

Det kom in en hel del jättehärliga bidrag, och jag är så snopen, över hur kreativa ideer som går att förverkliga utifrån det temat, jag har själv fått en hel del inspiration av att se hur ni har tolkat det.

Jag får tacka er alla som nappade och deltog, jätteskoj, extra roligt eftersom det var första gången jag hade nån utmaning här.



Vinnaren har utsetts med hjälp av att jag skrev alla namn på små lappar, som jag la i en låda, och Anders fick den stora äran att dra vinnaren, som blev.........
.
.
.
.
.
Kela............ med sin LO om en flygande brudbukett.

Grattis, det kommer en litet pris till dej.

Det kom in nio bidrag, dom kan ni titta på i respektive blogg, om ni går in här, och tittar på komentarerna

Kommentarer
Postat av: kela

hej!

Åhhhhh :-D VA skoj :-D TAck så mycket :-D
*hoppar lyckligt upp och ner*

Har du nånn inloggning på scrappiz? För i så fall kan du pm:a mig din mailadress där :-D JAg heter kela81 på scrappiz

/kela

2008-05-12 @ 23:12:35
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: evans

Nu finns nya vårbilder hos mig!

2008-05-13 @ 17:53:19
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0