Mina bidrag till idolutmaningen vecka 5

Hua ligen, det har egentligen inte varit tid för att scrappa, som läget har varit nu, med städning och allmänt röj för att vi skulle  få radhuset i ett presentabelt skick, för fotograferingen som vi hade i onsdags, och för den visning som ska komma sen, men, lite tid stjäl jag mej till, för att rensa hjärnan emellan varven, och då har jag bland annat gjort följande till pysselpassions idolutmaning, sen har det blivit ett gäng julkort också.

Temat var Rock och det skulle vara minst 51 % svart, nitar och nålar och nåt mer var det, som jag inte kommer på nu.

Jag gjorde en väldigt udda LO, om jag får säga det själv, jag scrappade egentligen inte om fotot, utan jag spånade lite runt temat, och dom stämplar som jag ville använda, så att det skulle passa ihop.
Fotot är från Lillemors 1-årsdag, och utifrån hennes min och gest på fotot, så är titeln och texten följande.

"Nej tack....jag har rockat fett hela dagen, så jag ser skära elefanter och ramlar snart under stolen"

Jag hade aldrig kommit på varken den texten, eller att scrappa detta foto, med så mycket svart, om det inte vore för den här utmaningen, det hade säkert blivit lite mer barnfärger som bas annars, men den var väldigt rolig att göra.



Kortet gjorde jag till bonusutmaningen. det skulle vara färgerna grått, vitt och rosa.


Kommentarer
Postat av: Bammie

En helt underbar LO. Rocktema är kul tycker jag.

Lycka till med husförsäljningen och flytten till nya huset.

Kram Bammie

2008-11-17 @ 09:53:42
URL: http://bammiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0