Jag lever, men har hamnat i en trötthetsperiod ZZZZZZZZ...

Så här länge tror jag inte att jag dröjt med uppdatering tidigare, men sista veckorna har jag varit halvdöd, jag har hamnat i en riktig trötthetsperiod, så som jag gör med jämna mellanrum, och det är SKITJOBBIGT!!!!
Allt jag ska ta mej för tar sån tid, och för varje grej jag gör så förbrukas krafterna såååå fooooort.....blähhhh

Nåväl, scrappat har jag iallafall gjort en hel del, jag lovar att visa närmaste dagarna, men jag börjar med den jag gjort till pysselpassions Idol-tävling.
Man skulle scrappa om nåt som varit betydelsefullt för en, under dom sista fem åren, och den här trissen i killar, som vi får ta så stor del av, har verkligen hjälpt oss mycket, i allt svårt som vi gått igenom.



Text:
"Våra små lånebarn har verkligen varit oss till stor glädje, under våra sista fem år, som har innehållit både sjukdomar och olyckor. Tack för att vi får rå om er så mycket"

Kommentarer
Postat av: Cath.

En sån underbar layout! Gilar verkligen färgvalet. Kram!

2008-10-15 @ 22:49:53
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Underbar Lo som vanligt, du får verkigen till det så bra!!!



Tack för trevligt sällskap förra veckan!!!



Kramizar Ann-Marie

2008-10-16 @ 18:20:03
URL: http://jozebelle.se
Postat av: sanna

kanonfint!!Härliga färger ihop.



kram Sanna

2008-10-16 @ 20:56:27
URL: http://toksannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0