Lite scrappat blir det....

....när jag har inflammation i en tå, och har väldigt svårt för att gå, och därmed inte kan vara ute, så mellan varven att jag ligger på sängen och läser (jäser) så scrappar jag lite.
Två veckor sen sist, så det var riktigt roligt nu, att göra det, även om jag hellre hade varit ute i solen, ja lite har jag suttit ute idag, med foten upplagd på en stol, fasen vad klen man blir av att en liten jäkla tå säger upp bekantskapen med en, eller rättare sagt, jag hade gärna gjort det, för jag har haft redigt ONT, nu är det på bättringsvägen eftersom jag fick en dunderkur pencillin när jag var till doktorn igår.

Detta foto är snart 28 år gammalt, eftersom dotra fyller det på måndag, och här är hon väl 2-3 dagar gammal.



Våran förtjusande hårboll Yelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0