Liftutmaning

Jag har gjort en scraplift som Storyhouse har, senast den 12/7 ska bidragen in, så hoppa på det du också, det är en underbar LO som ska liftas, jag fastnade i första hand för titeln, men tycker om hela upplägget, så det blev en lift av helheten.


Den som ska liftas

Jag fick direkt det här fotot i huvet, när jag såg titeln "ett ögonblick av stillhet" så det var ingen tvekan om att göra en LO, med dom orden.
Jag tror att det är första gången jag inte har nån journaling, men jag tycker att kortet talar för sej själv.

En del av matrialet kommer från det underbara månadspaketet från Skaparlusten, en del hade jag hemma sen tidigare.

Min tolkning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0